Powered By Blogger

6.03.2013

Owoce leśne w wiśniowej galaretce

Proponuję pyszny i prosty do przygotowania deser w sam raz by zaskoczyć ukochaną kobietę w Dniu Kobiet :)

Potrzebujesz:

* galaretka o smaku wiśniowym
* owoce leśne (ja użyłam mrożonych)
* bita śmietana i posypka do dekoracji

Galaretkę rozpuściłam we wrzątku i po rozmieszaniu podzieliłam na 4 porcje. 2/4 rozlałam do 2 pucharków, a pozostałą część tymczasowo do dwóch szklanek, w których uprzednio znalazły się rozmrożone już owoce. 2 pucharki wstawiłam wcześniej do lodówki, gdy tylko woda przestygła, aby przyspieszyć proces tężenia. Dopiero gdy galaretka zaczęła zmieniać konsystencję, dolałam do pucharków pozostałą część galaretki z owocami. Dzięki temu owoce nie opadły na dno. Przed podaniem udekorowałam deser bitą śmietaną i czekoladowymi wiórkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz