Powered By Blogger

11.07.2013

Tradycyjne placki ziemniaczane


Na 4 porcje potrzebujesz:

* 2kg ziemniaków
* 1 cebula
* 2 jajka
* 3 łyżki mąki pszennej
* sól i pieprz


Ziemniaki po obraniu i opłukaniu, starłam na tarce o drobnych oczkach. Następnie starłam cebulę i dodałam mąkę oraz wbiłam dwa jajka. Wszystkie składniki dokładnie wymieszałam, a potem doprawiłam do smaku.






Placki smażymy na gorącym oleju do zrumienienia lub pieczemy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i lekko spryskanej oliwą w sprayu ( 200st - 30m.)

Można zjeść w takiej formie, albo na wierzch położyć kleks śmietany, jogurtu, czy twarożku. Smacznego!

1 komentarz:

  1. nie ma jak placki - smak dzieciństwa :) pozdrawiam i zapraszam na warzywa z grilla http://www.zgrilla.pl/szaszlyki-ratatouille-z-grilla/

    OdpowiedzUsuń