Powered By Blogger

22.08.2012

Ciasteczka z kaszy manny i wiórków kokosowych

Zainspirowała mnie propozycja z jakiejś gazety, natomiast wykonałam trochę inaczej, zwłaszcza poprzez użycie szprycy do dekoracji.


 Potrzebne są:

* 4 szklanki kaszy manny
* 10 dag wiórków kokosowych
* 2 łyżeczki cynamonu
* 2 opakowania cukru waniliowego
* 6 łyżeczek proszku do pieczenia
* 2 szklanki mleka
* 40 dag masła










Kaszę, wiórki, cynamon, cukier waniliowy i proszek do pieczenia dokładnie wymieszałam w misce. Następnie dodałam miękkie masło i mleko, a potem wyrobiłam ciasto.











Tak powstałą masą wypełniałam szprycę do ciastek zmieniając kształt pierścienia - w ten sposób wycisnęłam na papier do pieczenia różne kształty.













Piekłam je w piekarniku w temp. 180 st przez 35 minut. Ciasteczka są pyszną, kruchą i lekką przekąską - nie zawierają żadnej dodatkowej masy. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz