Powered By Blogger

17.07.2012

Kolorowa sałatka z kuskus

20-25 dag kuskus
puszka kukurydzy
100-150 g pieczarek
2 duże pomidory
pół ogórka
kilka frankfurterek
sól, pieprz


Pieczarki pokroiłam w półplasterki i ugotowałam we wrzątku z solą - można też poddusić na masełku.
Pomidory po obraniu ze skórki, pokroiłam w kostkę, podobnie ogórek, a frankfureteki w półplasterki. Kukurydzę odsączyłam z zalewy.
Kuskus zalałam wrzątkiem i przykryłam miskę pokrywką, by spęczniał.
Pokrojone warzywa oraz frankfurterki wymieszałam dokładnie z ostudzonym kuskusem. Dodałam kukurydzę. Następnie doprawiłam solą i pieprzem, a na koniec dodałam szczypiorek i dokładnie wymieszałam.

Można podawać z majonezem, jogurtem naturalnym, a ja często pomimmo warzyw jem tę sałatkę również  na ciepło. Wygląda elegancko podana na liściach sałaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz