Powered By Blogger

10.08.2012

Grillowany łosoś z kolorowym pieprzem, solą morską i ziołami

Ostatnio postanowiłam wypróbować łososia na grillu - zainspirowało mnie kilka propozycji i powstał przepis, do którego wykonania potrzebujesz:

* cztery filety z łososia
* świeży lub suszony tymianek (łyżeczka lub dwie)
* świezo mielony kolorowy pieprz
* łyżeczka lub dwie soli morskiej gruboziarnistej
* odrobina oliwy z oliwek
* pomidorki koktajlowe i szczypiorek do dekoracji


Filety opłukałam i osuszyłam.
Sporządziłam marynatę: tymianek, świeżo zmielony kolorowy pieprz oraz sól morską wymieszałam z 2 łyżkami oliwy (swoją porcję tylko delikatnie przesmarowałam pędzelkiem). Posmarowałam marynatą rybę i odstawiłam do lodówki na pół godziny.

Po tym czasie zawinęłam rybę w folię aluminiową.

Następnie należy piec na grillu przez ok. kwadrans (to już "działka mojego męża wink). Dobrze jest często odwracać z boku na bok.
Gdy ryba jest już gotowa, należy delikatnie zdjąć folię. Można ozdobić każdą porcję pomidorkami koktajlowymi i szczypiorkiem. Można jeszcze delikatnie oprószyć solą morską. Polecam, smakuje wybornie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz