Powered By Blogger

30.08.2013

Kurczak z pieczarkami zapiekany w cieście

Potrzebujemy:

gotowy płat ciasta drożdżowego w rulonie
kawałki piersi z kurczaka
kilka pieczarek
jajko

Ciasto pokroiłam na prostokątne kawałki. Mięso po umyciu i osuszeniu pokroiłam na dość wąskie paski. Pieczarki obrałam i drobno pokroiłam. Ułożyłam kawałki kurczaka na prostokątnych kawałkach ciasta, po czym posypałam przyprawą - może to być przyprawa do kurczaka, mieszanka ziołowa lub przyprawa uniwersalna. Na wierzch położyłam pieczarki, po czym przykryłam drugim kawałkiem ciasta. Brzegi ciasta można zlepiać zupełnie zwyczajnie lub fantazyjnie np. jak ravioli.

Dobrze jest ponacinać wierzch prostokącików, a potem posmarować rozmąconym jajkiem. Piekłam w temp. 180st przez 25-30minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz