Powered By Blogger

5.09.2012

Kasza gryczana z indykiem i warzywami

Potrzebujesz:

* 200-250g filetu z piersi indyka
* 20dag kaszy grycznej
* 3-4 średnie marchewki
* puszka zielonego groszku
* 150g pieczarek
* 500ml bulionu grzybowego
* 150ml śmietany 18%
* łyżka mąki
* dwie łyżki masła
* przyprawy: tymianek, oregano

Kaszę ugotowałam w osolonym wrzątku, a mięso pokroiłam w dość dużą kostkę i ugotowałam w bulionie grzybowym.

Marchewki i pieczarki obrałam i pokroiłam dość drobno, a następnie udusiłam na maśle dodając pod koniec groszek. Następnie przełożyłam je do bulionu z mięsem.

Mąkę rozrobiłam ze śmietaną i dobrze wymieszałam, by nie było grudek. Zahartowałam gorącym bulionem, a następnie dolałm ją do wywaru z mięsem. Powstały w ten sposób sos doprawiłam do smaku przyprawami. Oczywiście mięso można usmażyć zamiast gotować. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz