Powered By Blogger

29.09.2012

Tagliatelle z pomidorami

Potrzebujesz:

* 200-250 g makaronu tagliatelle (grube wstażki)
* pomidory bez skórki w puszce
* 2 duże pomidory
* zioła prowansalskie/ bazylia i oregano
* sól i łyżka oliwy do gotowani makaronu

Makaron ugotowałam w osolonym wrzątku z dodatkiem soli i oliwy. Pomidory rozgniotłam i zagrzałam razem z sosem. Świeże pomidory po obraniu (ja obieram bez sparzenia, ale oczywiście dla ułatwienia można najpierw je sparzyć), należy pokroić w kostkę. Następnie dodałam je do zagrzanego sosu, dzięki temu uzyskałam większą ich ilość bez zwiększania ilości sosu.

Doprawiam mieszanką ziół prowansalskich lub bazylią i oregano. Makaron po odcedzeniu, nie przelewam wodą, tylko trzymam w cieple np, przykrywam miskę. Następnie dodaję doprawiony sos pomidorowy i dokładnie mieszam,

Danie szybkie w przygotowaniu, gdy mamy mało czasu lub niespodziewanych gości, a bardzo smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz