Powered By Blogger

9.12.2011

Udka w wywarze z warzyw

Przepis na dwie porcje:

500ml bulionu drobiowego
3 udka z kurczaka
3 laski selera naciowego
2 duże marchewki
liść laurowy i ziele angielskie
vegeta
natka pietruszki
łyżka mąki ziemniaczanej

Seler oczyściłam i pokroiłam na małe kawałki, a marchewkę po obraniu na cienkie plasterki. Udka oczyściłam i włożyłam do bulionu, a także dodałam warzywa i przyprawy. Gotowałam na małym ogniu przez 40m. Następnie wyjęłam mięso i przełożyłam do miski i przykryłam, by nie wystygło. W tym czasie zagęściłam sos mąką ziemniaczaną. Na koniec jeszcze doprawiam do smaku, jeśli to konieczne. Tym razem podałam z kaszą jęczmienną Pozostała mi część wywaru, więc zamroziłam i mam gotowy pyszny sos do jakiegoś następnego obiadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz