Powered By Blogger

4.01.2013

Spaghetii z pieczarkami i czerwoną fasolą

Na 2-3 porcje potrzebujemy:

* 150-200g makaronu spaghetti
* 200g pieczarek
* puszka czerwonej fasoli
* 200ml gęstej śmietany
* tarty ser żółty
* natka pietruszki
* przyprawy: bazylia, tymianek (można dodać też szczyptę przyprawy uniwersalnej)
* łyżka masła
* sól i oliwa z oliwek do gotowania makaronu

Makaron ugotowałam wg przepisu na opakowaniu al dente.

W tym czasie pokrojone w plasterki pieczarki udusiłam na masełku wraz z odcedzoną czerwoną fasolą.

Gdy wytworzyły swój naturalny sok, dolałam do nich śmietanę i dodałam ser. Po wymieszaniu, podgotowałam chwilę na małym ogniu, po czym doprawiłam i dodałam do sosu odcedzony makaron.

Całość wymieszałam i posypałam natką pietruszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz