Powered By Blogger

29.01.2013

Placuszki twarogowo-owsiane


Zainspirował mnie przepis K. Banot, który nieco zmodyfikowałam

Na 12 placuszków potrzebujemy:

* 6 jajek
* 24 łyżek otrąb owsianych
* 50 dag chudego twarogu
* odrobina soli do smaku (maksymalnie płaska łyżeczka)
* łyżka proszku do pieczenia






Jajka rozmąciłam, a twaróg pokruszyłam i zmieszałam je razem. Do masy jajeczno-twarogowej dosypałam otręby oraz proszek do pieczenia. Dodałam odrobinę soli do smaku i wszystko dokładnie wymieszałam.



 Z tak uzyskanej masy formowałam placuszki, które ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.






Dzięki temu nie trzeba smarować tłuszczem, bo nie przywrą. Piekłam w temp 180 st do zrumienienia. Placuszki przechowujemy w lodówce. Są wskazane przy problemach trawiennych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz