Powered By Blogger

29.08.2011

Śmietankowo-jogurtowy mus z malinami

W ten weekend zrobiłam pyszny deser, na który przepis znalazłam z wycinków gazetowych.

Składniki na dwie spore porcje:

200g malin
1 tabliczka białej czekolady (100g)
200g jogurtu naturalnego
250g śmietany kremówki

Maliny opłukałam pod bieżącą wodą i dokładnie odsączyłam. Kilka wyjątkowo dorodnych zostawiłam do dekoracji.  Czekoladę zaś połamałam na kawałeczki i stopiłam w kąpieli wodnej (czyli postawiłam miseczkę z czekoladą na garnku wypełnionym gorącą wodą).
Śmietanę ubiłam na sztywno. Stopioną czekoladę połączyłam z jogurtem i ubitą śmietaną, pozostawiając 1/3 masy w misce od miksera. Dodałam do niej maliny i wszystko razem zmiksowałam.
Obie masy: jogurtowo-śmietanową i tę z dodatkiem malin nakładałam na przemian do pucharków. Prłzed podaniem udekorowałam pozostawionymi w całości malinami i posypałam migdałami.
Najlepiej jest podać deser po schłodzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz