Powered By Blogger

27.04.2013

Cytrynowy kurczak w ziołach

Ostatnio wymyśliłam takie danie z gotowanego mięsa, do którego wykonania potrzebujesz (dla dwóch osób):

* 2 filety z piersi kurczaka
* bulion do mięs z kostki
* 2-3 łyżki masła
* tymianek,estragon i natka pietruszki
* brązowy ryż

 Ryż gotuję w ten sposób - ilość odpowiadającą zawartości szklanki zalewam dwiema szklankami wody. Gotując, zmniejszam w trakcie ogień i mieszam co jakiś czas, aż woda wyparuje.

Mięso oczyściłam z żyłek itp, a następnie pokroiłam w dość sporą kostkę i ugotowałam w bulionie. Następnie w rondelku rozpuściłam masło, a w trakcie tego procesu dosypałam przyprawy. Zdjęłam z ognia i dorzuciłam mięso z kurczaka, dokładnie w tym ziołowym masełku go obtaczając.

Podałam z ugotowanymi na parze brokułami. Pychota, polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz