Powered By Blogger

19.06.2012

Kotlety drobiowe z piekarnika

pierś z kurczaka
dowolna przyprawa do mięsa / pieprz i sól
jajko bułka tarta do panierowania


Pierś umyłam, odkroiłam tłuste kawałki, pokroiłam na kilka części i rozbiłam jak na kotlety. Następnie oprószyłam przyprawą i moczyłam w roztrzepanym jajku, potem zaś obtaczałam w bułce tartej. Można przyprawy oczywiście dodać do jajek w miseczce. Podobno można tez najpierw obtoczyć w mące, by reszta dobrze się trzymała, jeśli smażymy na patelni.

Ja piekłam w temperaturze 180st przez 30m. w piekarniku z termoobiegiem. Kotlety były smaczne i nie suche mimo tylko niewielkiej ilości oliwy na folii aluminiowej.
Podałam z ziemniakami "puree" - dodaję niskotłuszczowe mleko i odrobinę takiego masełka przed ich "pognieceniem". No i obowiązkowo koperek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz