Powered By Blogger

25.01.2012

Scincogli na pomidorowo z parówkowymi kwiatkami

* 250g makaronu scincogli (przypominają mi kształtem pąk kwiatu)
* 100g przecieru pomidorowego
* 50-100ml śmietany 18%
* puszka czerwonej fasoli
* pół puszki pomidorów w zalewie
* kilka pieczarek
* jedna-dwie parówki typu frankfurterki
* bazylia, oregano, szczypta vegety
* łyżka masła
* sól i oliwa do ugotowania makaronu
* natka pietruszki






Makaron ugotowałam al dente w wodzie z dodatkiem soli i oliwy. Pieczarki pokroiłam w plastry i udusiłam na maśle wraz z odsączoną fasolą. Następnie zrobiłam sos: pomidory w zalewie rozgniotłam, zmieszałam ze śmietaną, a następnie dodałam przecier pomidorowy. Dokładnie wymieszałam i dodałam do warzyw, po czy dalej dusiłam aż sos stracił zapach surowizny. Doprawiłam przyprawami. Na koniec wymieszałam z makaronem, który po ugotowaniu i przelaniu, trzymałam w cieple - w przykrytej misce. Danie ozdobiłam frankturterkami, które pokrojone na małe kawałki, ponacinałam na końcach i powstały urocze "kwiatuszki". Całość posypałam natką pietruszki. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz