Powered By Blogger

12.01.2012

Roladki z kurczaka ze szpinakiem

2 filety z piersi kurczaka
100-150g twarożku wiejskiego - miał być serek ricotta, ale akurat nie miałam, a twarożek świetnie się sprawdził
80g świeżego szpinaku
jajko + odrobina vegety
płatki kukurydziane
zioła prowansalskie

Mięso opłukałam i oczyściłam, pozbawiając tłuściejszych kawałków, a następnie delikatnie rozbiłam tłuczkiem. Potem przygotowałam farsz: twarożek zmieszałam ze szpinakiem i doprawiłam ziołami prowansalskimi. Następnie położyłam na filetach, które zwinęłam w roladki.
Do panierki wykorzystałam płatki kukurydziane, ponieważ nie miałam bułki tartej - świetnie smakowało! Oczywiście uprzednio zanurzyłam roladki w roztrzepanym jajku z odrobiną vegety. Piekłam w temp. 200st przez 20m. na folii aluminiowej pokrytej odrobiną oliwy. Podałam z ryżem, warzywami ugotowanymi na parze i sosem grzybowym (zagęszczona reszta zupy grzybowej). Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz