Powered By Blogger

15.11.2011

Grzybowe tagliatelle

Ostatnio zrobiłam Grzybowe tagliatelle


Składniki:

* makaron grube wstażki
* grzyby leśne np. borowiki (na dwie-trzy osoby 200-250g)
* śmietana kremówka (250ml)
* kostka bulionowa z grzybami leśnymi Winiary
* łyżka masła
* tarty ser żółty

Makaron ugotowałam al dente, a oczyszczone grzyby udusiłam na maśle. Następnie dolałam do nich śmietanę i dusiłam jeszcze kilka minut, uprzednio rozpuszczając kostkę bulionową. (Co prawda dodałam całą na 250ml śmietanki, ale spora ilość makaromu zneutralizuje smaki mógłby być mdły). Odcedziłam makaron, ale nie przelewałam go wodą, tylko przerzuciłam do miski, którą przykryłam, by nie wystygł. Następnie dolałam śmietankę i wymieszałam. Odczekałam chwilę aż makaron wchłonął trochę sosu i nabrał fajnego brązowego koloru. Przed podaniem posypałam odrobiną tartego sera i na chwilę podgrzałam danie w kuchence mikrofalowej. Można posypać bazylią. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz